Nadzorna ploča | Novi post | Postavke | Uredi izgled | Uredi HTML | Uredi komentare | Odjava | Scribd

Djeca stvaraju

Sigurna sam da je vaše oko sokolovo već "snimilo" promjenu na izbornoj traci. Dakle, na redu su noviteti. Opet. Nadam se da će vam se svidjeti.
A zašto noviteti? Pa, evo razloga:
Znate da je školska godina završila (i vrtićka isto) i da klinci na žalost sjede doma dok roditelji rade - naravno, ako nisu te sreće da kao ja, čim dobiju svjedodžbu u ruke, nestanu u vidu magle kod neke rodbine, po mogućnosti što dalje od kuće, i da ih nema do one večeri kad se trebaju pripremiti za prvi dan nove školske godine. I kako se mom starijem jako svidio moj blog, poželio je i on slično. No ja se s tim baš ne slažem. Vidjeli ste da sam počela objavljivati njegove školske radove. Činim to jer mislim da su ti radovi zaista vrijedni pažnje šireg čitateljstva. Ne mislim to samo zato jer mi je sin, već zato što su neki od tih radova pronašli svoje mjesto na raznim školskim natjecanjima, uz odlične uspjehe ( hehe, mamin sinek :) ). No kako se zna desiti da ja nemam uvijek dovoljno vremena, a on ga sada ima na pretek, dala sam mu zadatak da sam iz bilježnica prepisuje te svoje radove. ALI... naravno, uvijek neko ali...nekako mi se nije svidjela ideja dati mu administratorska ovlaštenja na OVOME blogu, čisto zato da mi nešto ne sprčka, odlučila sam "Školsku bilježnicu" napraviti kao posebnu stranicu - nek' dijete piše!


I kad sam sve to tako fino smislila i napravila, sve s njim dogovorila i napravila stranicu po njegovom guštu, iza mojih leđa se začuo se pomalo uvrijeđen glasić:
"A moji radovi? Njemu si napravila stranicu za njegove radove, a moje nitko neće vidjeti..." bio je žalostan moj 5 i pol godišnjak.
"Hm, zbilja nije fer." - pomislila sam. I odluka je pala u par sekundi. Posjela sam ga na koljena i u par minuta smo "nacrtali" pozadinu "Slikopisanke", još jedne stranice na kojoj će se naći sve one stvarčice koje jedan vrtićarac zna napraviti. Skener je već u pogonu da uredno skenira pregršt lijepih crteža koje ćete tu pronalaziti.


Eto, tako je ovaj blog dobio dva nova odjeljka, a ja dva sretna poljupca!

©2008 Sandrine








Prethodna pričaNaše pričeNova priča

2 komentara:

nlo kaže...

Super si to osmislila... još samo da vam se i tata pridruži ;))

Unknown kaže...

:) hehe, tata za sad ne pokazuje znakove želje za blogiranjem, te stvari prepušta nama s malo dužom jezičinom!

 

Sandrine's 3 columns templates